Pages

Jun 9, 2013

Azni's big day!

Assalamualaikum

Petang ahad yang tak brape nak cerah sgt ni. Dengan puasa lagi. Rafif dah terbongkang tdo. I amek la peluang update blog. Hehe. Pakai phone je nok. Semalam pegi majlis sanding kawan baik dr Uniten dlu. Kitorang ni kira bff la. Tak sangka lepas aku ko yg kawen azni. Tp mmg pon. Yg lain menyusul kemudian. Hehe.

Ari jumaat tu pegi majlis akad nikah die. Dah setahun tak jumpa azni. Lama gler rasa. Yelah rafif dah nak setahun. Die x jumpa lg Rafif. Dulu time bujang. Rumah ko jugak la aku menapak pegi tdo. Seronok wei. Mak die masak mcm2. Bgn je bkk mata mak die ckp. Acik dah buat nasi lemak tu. Roti canai. Karipap. Kuih tu kuih ni. Giler ko. Sedap nk mampos. Maunye naik 5 kg dok rumah die. Masuk je dalam rumah terus masuk bilik. And she is sooooo prettyyyy!!!



Makeup die mmg tiptop uolls. Dgn baju ko tu. Mmg cantik lah. Tak berkelip tgk ko.


Dah selamat jadi Mrs Azan. Azan pon tetiba nampak hensem. *kembang lah hidung ko kan jann*


Dari kiri. Sahabat dunia akhirat sheila yg sanggup dtg dr sg besi datang pickup i dekat klang. Drive all the way to labu pulak. Mmg terbaik. Sheila. Ko kawen lambat sikit la. Tunggu rafif besar. So aku boleh tlg ko byk sikit. Hehe. Ini dok berdukung lagi. Nk tgkp gmbr pon berebut dgn die. Hehehe. Kanan kak ain. Very natural beauty lady. Housemate dulu. Org perak ni. Kesian membongkok. Hehe.


Ini waktu kitorang pegi smyg asar kt masjid kg labu tu. Ika terpaksa siapkan photobooth dekat masjid. Kejap je tmpl2. Rafif membuas mcm biasa la. Letih tau takkk.


Ni majlis sanding. Pengantin bangun je ktorang pegi duduk kt pelamin tgkp gambar. Hahah. X senonoh. Tgk rafif. Kemain pegang sign just married. Haha


Waktu ni i dah balik. Pastu rase rugi pulak tak amek gambar berdiri. Kesian jugak rafif panas. Naseb lah x mengamok sakan. Huhu.


Dah balik dah. Rafif pegi gigit angpau mak azni bg. Tekejut den. Ingat rayo tadi haa. Acik main bagi duit pulak hai. Timo kasih lah. Azni. Ko kawen kelas sgt. Bila smp tu boleh rase la meriah tu. Rewang je. Khemah smp 16 bijik. Sori azni. Aku siap kira dgn sheila. Haha. Tp mmg teratur. Lauk pon sodap. Cuma timing aku pegi tu x jumpa ramai dak uniten. Aku jumpa laila dgn dalila. Yg laki latip sorg je. Kak zura pon tak sempat jumpa. Huu

Aku doakan ko bahagia hingga ke hujung nyawa. Ke jannah. Jadi isteri yg solehah. Korang dah kenal 10 tahun kot. Masing2 dah masak dgn perangai masing2. And take time untuk kenal lagi. Sbb bila dah duduk sebumbung. Tdo sebantal. Lain pulak. To azan. Jaga azni elok2. Aku smp nak menangis sama pulak waktu akad nikah tu. Hehe. Next? Aku rase ika. Ika. Boleh dah tu. Ape lagi. Hehe. Sbb bila tny kak ain je. Tahun depan. Tahun depan. Brape byk daaa. Hehe. Kak ain jauh ler nak ke ipoh. Eh? Over dah aku ni. Hihi.

Adios!.

4 comments:

amal said...

eh serius cantikla baju dia esp yg akad nikah tu!

sweetlavender86 said...

azniee cantikkkk gilee..xsempat nk jmpe mimi.akak smpai awal pastu phm2 je la bwk bebudak gi kenduri xdpt nk duk lelame..sorg2 dah mengamuk..hahaa.igt kn mimi drive sendri bwk rafif terkejut gak akak.berani tul budak ni memalam drive dri labu blik klang.hihihi..nasib baik ada sheila tlg hntr kn.

safurara said...

skrg org sume pakai bunga tu kan.dh xde dh pgg rose mcm kite kite kawen dulu.hehehe

Puan Ida said...

ehm memang cantik bajunye
sebaik kita dah kawin hehehehehe
saya newbies blogger jemput meriahkan blog saya ye
umielman.blogspot.com

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com