Pages

Jan 3, 2012

Babymoon

Assalamualaikum
2011 dah pergi meninggalkan kita. saya rasa tahun 2011 tahun terbest dalam hidup saya. *boleh ke terbest?* tak kira lah. dari;
2009 - single
2010 - engaged
2011 - married
2012- mommy! insyaAllah

berharap tahun 2012 membawa seribu makna lagi dalam hidup saya. amin! :) 
my new year's eve saya spend time with husband pegi mini holiday. act, tak plan pon pegi holiday ni. since my husband nak masuk kerja baru kena perabih masa dlu before he got less time for me lepas ni. husband tny. sayang, nak pegi mana? saya saje2 cakap bukit tinggi. then, terus ON. die mmg sentiasa on je. hihi. ktorang menginap di Colmar Tropicale. best sgt tempat ni. smp je kagum dengan bangunan hotel dia. feeling2 dekat france lah konon. hehe. cuaca pon best. cuma petang tu hujan kejap. menambahkan lagi sejuk. act, tak sejuk sgt pon klau nak compare pegi aussie aritu. 

dan paling saya suke bilik!!! cantik sgt dan luass. bilik paling best kot saya pegi holiday. ^_^. selitkan sikit gambo mak buyong.

 katil dia best sangat!!!. tak nampak sangat babybum. saya pakai baju longgar.
 ni ada lah secebis nampak perut sikit.

.
.
..
.

.
.
.
.
.






tada!!


p/s: nanti next update saya upload keindahan bukit tinggi okey. 

quote for today; i can't anticipate what people will talk about me, they can say we are proud. but who knows only me and the only one ALLAH swt. =)

4 comments:

ibuhebat said...

mcm best je hotel ni.. brp rm per nite ya? pergi time peak season ke off season?

~ NANA ~ said...

wahhh bestnye dpt jln2...nana skrg ni dh pandai sakit2 kaki kalo jln lama2 sgt...hehe

kaklong said...

ala tomei-tomei (BOBOI MAHARAJALAWAK MEGA) heheheheh ! :)

Cik Puan Mimi said...

ibuhebat; pegi time peak season new year. rm270++ jadi dalam rm300 jugak lah. =)

nana; mimi mmg rase sakit2 kaki sikit2. tp mimi gagahkan diri gak sbb nk exercise.hehe

kak long; waaa! jgn tegur camtu. rase diri bulattt ;(

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com