Pages

Oct 14, 2011

Alhamdulillah. sudah siap! :)

Assalamualaikum

dah 2 hari tak update blog.. rindu rindu rindu. eceh. rabu saya cuti. lagi! hehe. then smlm internet office ni ada sedikit masalah. :( tak dapat nak hapdet khennn. so ada yang sudah siap? ini cerita dari sabtu lepas lagi. saya pegi husband nye car wash grand opening tu. dekat shah alam. then saya pon memulakan langkah saya ke Wisma Jakel Shah Alam. sebab dah dekat kan. dan bosan dok lama2 dekat car wash tu. hehe

saya beli kain cotton viscose 1 pasang. then saya usha2 je kain lycra. survey harga je awal2 tu. skali tersangkut jugak 2 meter. huhuh. saya dah berjaya jahit maxi skirt! :) tapi takde gambar pulak. apa yang saya dah berjaya jahit skrg ni!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



baju kurung jahitan ku sendiri! yeay~ *clap2*

ahad ni ada date dengan mak mertua ku, nk pegi Jalan TAR. mama kate nak beli kain langsir, alang2 tu nak beli lagi kain untuk jahit baju kurung moden. yippie!! lepas baju kurung moden, insyaALLAH saya nak cuba jahit jubah dress. tak sabarrrr~ :)

6 comments:

amalina baharuddin said...

rajin nye cik puan mimi .. :)
i xrajin , & xpandai pun mnjahit ..

Cik Puan Mimi said...

amalina; hehe. belajar sikit2~ :)

sk said...

mimi.. pandainya jahit!

teringin nak belajar jahit. at least boleh jahit baju sendiri. tailor sekarang mahal. hihihi

Cik Puan Mimi said...

sk, kan?? tailor skrg mmg mahal..itu yang mimi menjahit je..nak buat baju camne pon puas hati dah tak perlu upah

Inimeeya said...

mimi, pandainya u jahit..ntah bila nk pi belajar jahit ni. geram betul hantar kt tailot mesti pakai x sedap kt badan.asik lah nak kena alter memanjang.upah dah la mahal skrg ni..huhu.

Cik Puan Mimi said...

meeya; tula pasal..mimi x suke antar tailor sbb x sepadan dengan harga upah..harga upah kemain mahal..tapi x sedap pakai..tp skrg ni mmg mahal nak hantar kedai jahit.

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com