Pages

Aug 4, 2011

Fever?

Assalamualaikum

saya ni memang la sebok. orang batuk, saya sebok batuk sama. orang selsema, saya pon sebok nak selsema sama. orang demam, saya pon demam. isshhh. kenapa la saya ni senang terima virus-virus orang sakit ni? aaaa..tengok skarang ni demam di bulan puasa. so how? 

how tak how klau melarat nak kena pegi jumpa doctor. 
grrr. malas malas malas. 

ok jgn fikir tentang demam. 
bulan-bulan puasa ni kte kena fikir tentang makanan! wow
hahaha

tadi check emel ada promotion BUFFET RAMADHAN!
dekat Groupon
yeay~ saya tengok mcm best. nk beli. 
pastu was-was. pastu malas nk baca camne nk redeem coupon 
camne nk booking.
terus sms encik Husband. 
tup tup!
dapat msg dari dia, 
dah booking! wow. pantas btol husband ku.
ku suke! (bab-bab makan) ;p

sape nak beli boleh lagi, esok last day promotion! 
it just rm35 instead of rm64.

jom2~ cepat beli, boleh kte bukak pose ramai-ramai. 
:)



4 comments:

~ NANA ~ said...

mimi demam? da cek doc? kot2 ada isi dlm perut ke...hehe

iedaurora said...

baru survey buffet ramadhandi hotel2, kebanyakan dah naik harge la...

kaklong said...

sabar yer cik puan mimi, kak long ni pun baru je sihat sikit la dari demam jugak..hehehe

take rest ya' dear...;)

Cik Puan Mimi said...

nana; haaa.yg tu xtau ler.hehehe..jeng jeng jeng

eida; eida,yg ni discount.dapat murah sikit.hehe

kak long; tulaa.skrg ni orang office ni demam.mimi pon sebok nk demam skali.adoii

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com