Pages

Jun 21, 2011

We ties the knot

Assalamualaikum

masih lagi berada di ipoh. sangat rindu husband sekarang. nak nanges tapi kena tahan nanti tak nampak macho dah. haha. so, as i promised i nak update pasal akad nikah night. *masih lagi mood kawen*

sori memang akan upload gambar je banyak sebab malas nk menaip.hehehe. kte mulakan dengan gambo main mekap-mekap dlu. =)


Mekap malam tu saya nak simple je sebab saya tak suke mekap beriya-iya ni. baju malam tu memang saya pakai baju yang husband bagi time tunang. baju sangat simple. saya yang pilih. bagi saya malam tu malam saya bertukar tanggungjawab. dari ayah ke suami. saya tak ley fikir lebih tentang baju ke veil ke mekap ke. sebab bagi saya the most important thing is we ties the knot. saya nak kena hormat family saya, ada yang datang nk berjumpa, bagi nasihat, so need to spend my time with them. malam tu malam untuk semua. dua keluarga bergabung. bukan untuk malam kami pengantin je. so i prefer simple majlis untuk kedua keluarga. =)



 
 anak sedara ku Rania yang buat-buat muka garang.aumm.hahah





Husband orang kl. so kena ada orang tukang translate dialek kelantan. hehehe. takot die tak faham pulak. ini biasa berlaku ye klau pasangan anda lain negeri ni. hehehe

 

 tak sure time ni saya da jadi isteri orang ke belum. sebab dok sengih2 atas tu je.kahkahkah


nak nanges je rasa time ni sebab tak sangka dah kawen. tadi time belum kawen tak sangka nak kawen. da kawen, tak sangka pulak ada suami. Alhamdulillah =)




my simple akad nikah night. a night to remember. neway, simple kan baju saya? suke!

4 comments:

~ NANA ~ said...

mimi...tak sangka kn kita kawen dgn sama2 budak uniten?? kekeke

btw sweet mimi time akad nikah tu :)

Cik Puan Mimi said...

nana~ btul2.dedua budak uniten ni.hehehe.dah la kawen pon dekat same2 je tarikh.

[c][i][n][i][e] said...

mie,time mlm nikah even simple,anda cntikk(seyes puji...jgn nk kembang sgtt oke)

Cik Puan Mimi said...

hahaha.ko nih! puji la betul2.haha.ikut cara aku wei.less is more =)

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com