Pages

Jun 13, 2011

Bersiaran langsung dari Ipoh

Assalamualaikum 

saya tengah bosan menunggu waktu makan (sibuk nak makan je aku ni) update blog kejap. macam ni la kehidupan saya 2 minggu akan datang. selagi tak habis training USP di KPTM Ipoh ni. wuuu. rindu husband. 

semalam dekat Star Movie ada cite Titanic. menangis-nangis saya tengok cite tu. wuuu. sedey kot. (baru perasan bila kita kawen, saya kita kepada pasangan kita dah lain) bertambah-tambah lagi sayangnya. aww~

selama 2 minggu ni saya tinggal di Hotel Excelsior Ipoh. So far, bilik okay je. ipoh pon ok. hehe. sempat dah pegi Jusco. Shopping baju husband (Fyi, this is my first time beli baju dekat die.hahaha) baju saya baru sehelai sempat beli.pegi Jusco ipoh siap ada PADINI Concept Store. yeay~!

gambar bilik *curi dari website die.haha*

InsyaAllah kalau jadi encik Husband nak datang weekend ni. Yahooo!!! boleh jalan-jalan tambun ke cameron highland ke. best-best. =)

No comments:

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com