Pages

Apr 14, 2011

Beware Girls

Assalamualaikum
tadi saya bukak facebook then tertengok 1 video ni. ya Allah jahat punya orang. pecah tingkat kereta semata nak ambil beg orang dalam kereta. adoi. tak de kerja betul la. pegi la cari kerja oiii! (marah dah ni) mari same-same kte tengok video

kejap je kan die pecah tingkap kete tu? rasa dalam 2 saat je pecahkan. sbb tu dulu time saya beli kereta, agent kete cakap die akan bagi tinted free. saya terus yeayy!! pastu dah dapat kete saya pegi la Ray Tech bangi sebab dapat free. konon-konon best la kan? pastu sampai je kte test la yang die bagi free tu kat tangan. adoii. takde effect langsung. klau panas pon still panas T_T (barang free memang camni) pastu die suggest klau perempuan yang drive baik pakai security tinted. die buat promotion, dapat la dalam rm8++, 9 tahun warranty. demi keselamatan terkorban la duit. wuu T_T


tak pe lah. keselamatan tu penting. so saya terus tinted aritu jugak. so inilah my_myvi. takde nama kereta aku ni.hahha

my first car yang di bayar oleh ayah. hehehe. tenkiu ayahhh!! bulan-bulan pon saya share ngn ayah.hehehe. baik tak ayah sayeee?? (bodek ni. kot-kot tahun depan die bayar downpayment rumah pulak ;p)

6 comments:

lovelyadibah said...

owh..bahaya nyer kan kalo diorg nk mencuri mcm 2..mmg kena tinted la kete..huuu~

Unknown said...

kalo boleh nak kasi gelap gelita je tingkap tu kan. tp nanti kena smana plak ngan jpj haha

Cik Puan Mimi said...

dba; kena tinted.klau boleh tinted security

lind; tula.klau gelap sangat encik jpj sebok nak tahan kte tepi jalan pulak.hehehe

sue. said...

ouh...ayah sgt baik n comel....kamu harus hargainya syg,...ya...hee

<3,
susuegoodday.

~ NANA ~ said...

wah mimi dah ade kurita...hehehe

tu la mimi,kita ni pmpuan kna hati2 kn?? ish takot jugak nana

Cik Puan Mimi said...

sue; thanks sue. =)

nana; dah lame ade kurita da setengah tahun da pakai kurita tu.hehehe

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com