Pages

Apr 18, 2011

Al-Fatihah

Assalamualaikum

saya tak rasa untuk update anything kecuali merasa sedih atas berita salah seorang kawan baik saya kehilangan ibu tercinta Jumaat lepas. Marilah kita sama-sama sedekahkan al-fatihah dan berdoa agar roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang beriman. amin.

Perjalanan ke Ipoh semalam membuatkan saya banyak berfikir. 
if that happen to me. i dont know how to act. hmmm.
hilang orang yang saya sayang kira-kira 13 tahun yang lepas. 
nenek saya meninggal, tu pon saya tak sempat nak kenal die sangat.
sbb time tu kecik lagi. 

Harap kak ain banyak bersabar. Ini dugaan Allah swt. 
Setiap apa yang hidup pasti akan kembali kepada-Nya.



This life is full with surprise

3 comments:

~ NANA ~ said...

siannye...al fatihah utk arwah

fizah said...

al-fatihah semoga rohnya ditempatkan ditempat orng2 yang beriman amin

Cik Puan Mimi said...

al-fatihah

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com