Pages

Jan 26, 2011

In love with this color ;))

Ramai dah tanya. Apa theme color untuk kahwin. Seriously saya belum ada apa-apa theme color. wuuu. Lambatnya saya. Sebab saya fikir nak pegi tengok all the baju then baru decide color ape. Same as like my sister did when they do their preparation for wedding. Sebab kenduri belah saya-kelantan saya amek package dengan makcik saya je. so it is much more easier for me to choose all the baju, pelamin, etc. etc.

Majlis belah kajang, my mom in law-to be die suggest color light 'cause kena tengok skin color for both bride and groom. ;p hahaha. tapi Mama ada suggest light green and peach. cantikkk. Tapi ini insyaAllah majlis belah kajang.

 cantik kan combination color light green and peach. suke suke suke! da tanya dah makcik baju untuk majlis kajang sudah ade baju. fyi, saya pakai sume nye baju tradisional melayu which is kebaya. dan groom pakai baju melayu. sebab saya nak make it simple. tak payah la pakai cheongsam sari segala bagai tu


dan saya belum lagi menempah kad kahwin. tapi saya sudah ade tempat. insyaAllah bulan 2 pegi tengok. kad kahwin saya nak tempah murah je. tak sampai rm0.50 satu keping. wangi lagi tauu. tapi sume kat Kelantan la. ;p ade boleh dapat murah lagi dari harga tu? sape tau?

2 comments:

~ NANA ~ said...

nana pon prefer warna yg light...hehehe

Cik Puan Mimi said...

mimi kena amek light2 je nana.karang amek terang
mane satu baju mane satu pengantin. ;p

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com