Pages

Jan 27, 2011

Hantaran

Assalamualaikum.

Tadi terbaca blog yang saya follow ni. Dia pon bride-to-be. Best je baca preparation orang nak kawen ni. hehehe ;) So, saya nak share la my preparation untuk majlis kawen saya nanti. Setakat ni saya apa yang saya da beli cuma hantaran kawen je. wuu T_T. makanan belum beli lah. klau bli skrg confirm-confirm dah tak ley makan nanti. ;p 

Saya sekarang ni tengah berkira-kira nak beli ke tak bekas hantaran. Hurm, theme color pon belum decide lagi cane nk beli bekas hantaran ni. Klau tak pon, saya amek jalan mudah je pakai bekas hantaran kakak saya kawen dlu, Bahahaha. Jimat duit. Tadi ade google hantaran kawen. alahai.cantik-cantik nyeeee. geram







Ini hantaran kawen mawi dan ekin ni.heheh. Pinjam jap tunjuk kt sini. cantik kan? tapi bunga die Alahai banyak nyeee. dah la fresh flower tuuu T_T

2 comments:

Unknown said...

akak suke fresh flowerrr.cantikk.hehehe.akak dulu fresh flower beli kat pasar besar jek.sgt2 murah.kite order awal2.ckp nk bunge ape then nnti tokey kedai tuh sediakan.klu beli kt florist shop tuh memang mahal.

Cik Puan Mimi said...

yeke? ala.kt kelantan susah la nk cari akak. T_T

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com