Pages

Dec 21, 2010

The Preparation

Hi there ;) Hari ni saje nak update pasal preparation annual dinner my office this coming Thursday. Semua orang kat office ni busy gler buat preparation dinner nanti. dan yang busy tu perempuan la. Laki hemtan je aku rasa. Hahaha. So, we start with Dress. Since dinner office ni tak ada theme, it's up to you nak pakai ape. Kitorang main hentam je la cari baju. Ade yang ura-ura pakai cheongsam, ade yang pakai kebaya nyonya, ade nak pakai sari. Seronok rase sebab meriah kot weh pakai camni. Baru la grand dinner nanti. Saya? HAHA. Klau dekat uniten dlu pon dinner Anime ( A night to remember) pakai dress pendek + seluar. Graduation dinner pakai dress pendek dengan seluar. so? dinner ni? nak tanya lagi? HAHA.


Kasut dan clutch paling hampa sekarang ni sebab tak jumpa sampai kesudah. huhu. T__T. saya ada berkenan kasut dekat vincci tu. Frustnya sebab tak de saiz. yang ade tinggal saiz 8. adoi. Ada 1 lagi berkenan sangat dekat nose. Tapi harga die. mak aih. Lari pecut dah bajet ni. So, after all. I've decided to not buy any of those shoes. wuu. takpe lah. Pakai la yang buruk tu. T_T. I dont know why i've been so cerewet bila nak beli kasut. Sebab saya mencari kasut yang boleh nampak kaki saya kurus. lol. Ade ke?. Ade lah! dan saya tak nak bawak clutch. Mane la muat saya nak letak my makeup things dalam clutch. Bawak jela Handbag. Senang cite. Haa.carita pasal makeup. I'll update later oke. 

No comments:

Cik Puan Mimi © . Designed by MaisarahSidi.com